Salgsbetingelser

1. Parter
Selger er RM Brands AS. Org.nr.: 916 992 998, telefon 920 28 788, e-post: info@viddaofnorway.no.Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen.

2. Bestillings- og avtaleprosess
Din bestilling er bindende når den er registrert hos oss. Vi er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordrebekreftelser i overensstemmelse med bestillingen.

3. Opplysninger gitt vår side
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/trykkfeil/feil i bilder/feil i beholdning kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt på våre nettsider, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller deler av denne, dersom produktet er utsolgt eller beregnet for videresalg. Ved utsolgtsituasjoner vil vi prøve å informere deg om dette.

4. Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøp vil fremkomme og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje, miljøavgift m.m.

5. Betaling
Du betaler trygt hos Dintero sine betalingsløsninger (Kredittkort, Vipps eller Collector). Beløpet trekkes fra konto i henhold til den løsningen du velger hos. Ved kortbetaling, vil beløpet reserveres direkte på kortet, før du mottar varene.

All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Hvis reservasjon ikke kan foretas, forbeholder Klarna seg retten til å avise betalingen og bestillingen kan dermed ikke gjennomføres.

6. Levering og forsinkelse
Levering av produktene skjer fra vårt lager i Norge og vår speditør avtaler. Normal levering er 2 – 7 virkedager etter bestilling. Noe lengre tid må beregnes i forbindelse med høytider og helg. Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene utlevert fra hentepunkt. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om når levering kan skje.

7. Undersøkelse av produktene
Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

8. Reklamasjon & Garanti
Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller å heve kjøpet. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Vi vil se om vi kan reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at ditt ønske medfører en urimelig kostnad.

Utover dette har vi 2 års garanti mot produksjons- og materialfeil. Skader som skyldes normal bruk og slitasje, omfattes ikke av denne garantien.

Produksjons- og materialfeil er en iboende mangel, det vil si en feil som faktisk var der da produktet ble kjøpt i butikk. En slik feil/mangel vil som regel oppstå tidlig. I de tilfeller der produktet er eldre enn 2 år og klagen ikke defineres som en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven, vil produktet bli individuelt vurdert ut fra bruk og tilstand.

Hvordan registrere en reklamasjon/reparasjon
Dersom du har handlet varen hos en av våre forhandlere, ber vi deg kontakte gjeldende butikk. Om dette ikke skulle være mulig kan du sende denne til oss. Ta kontakt med på mail til info@viddaofnorway.no.

Vid reklamasjon/reparasjon får du mail fra oss når vi mottar din pakke. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner, til den e-post adressen du har registrert. Vi vil også skriftlig bekrefte mottak av varer som sendes tilbake til oss eller vårt serviceverksted for inspeksjon eller feilretting.

9. Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester (se unntak i siste avsnitt). Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.

All produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Hvis du har mistet denne må du dekke retur selv. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.

Produktet sendes tilbake til oss, om mulig i original emballasje, sammen med angrerettskjema og kvittering. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet. 

10. Personopplysninger
Vi er opptatt av personvern og sikkerhet for kundene våre. Kontaktopplysningene dine brukes til å håndtere forsendelse, garanti, reklamasjon og angrerett. Vi sender ikke ut reklame til deg med mindre du har samtykket til dette ved å takke ja til å motta nyhetsbrev eller SMS fra oss. Vi lagrer kun postadresse, telefonnummer og e-postadresse. Informasjon om betalingen din går via Dintero/Vipps/Collector. Dette er grunnleggende informasjon som vi trenger for å registrere deg, og sende deg varer.

Historikk med oversikt over dine kjøp slettes ikke, men oppbevares på «Min Side» i nettbutikken vår.

11. Salgspant
Vi har salgspant i de leverte produkter inntil kjøpesummen inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet.

12. Tvister
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Ved kjøp i nettbutikk.bergans.com godtar du at Norsk lovgiving skal gjelde. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor. Har du klager vedrørende personvern kan du sende en mail til info@viddaofnorway.no.

13. Cookies
Nettstedet bruker kapsler. En cookie er en liten tekstfil som lagrer informasjon på datamaskinen din. Vi bruker cookies for å forbedre nettstedets funksjonalitet og bekvemmeligheten for våre kunder. For å unngå cookies, er det mulig å deaktivere dem i innstillingene til nettleseren.

14. Lenker
Nettstedet kan inneholde lenker til andre nettsteder. RM Brands AS kan ikke holdes ansvarlig for innholdet eller personvernreglene på disse nettstedene.

15. Rapportering
Hvis du ser noe upassende innhold eller har spørsmål om disse vilkårene, kan du kontakt info@viddaofnorway.no

16. Mislighold
RM Brands AS forbeholder seg retten til å ta rettslige skritt for brudd på disse forholdene, inkludert retten til å blokkere tilgangen til nettstedet.

17. FORCE MAJEURE
Hendelser som krig, naturkatastrofer, streik, offentlige beslutninger, mislyktes leveranser fra underleverandører og lignende hendelser utenfor Bergans Retail AS kontroll, som ikke er rimelig forutsigbar, går under force majeure, noe som betyr at Bergans Retail AS frigjøres fra sine forpliktelser til å oppfylle kontraktsfestede avta

VIDDA

  • Om Vidda
  • Bærekraft - Pant
  • #viddaofnorway

NATURE IS THE GREATEST SHOW ON EARHT AND WE WANT YOU TO HAVE FRONT ROW SEATS

Greit å vite

Vipps - Bankkort - Faktura - Delbetaling

0
    0
    Handlekurv
    Din handlekurv er tomTil butikk